خبرهای داغ:
مدیر آموزش وپرورش نهاوند:

 طرح شهید بهنام محمدی در طول ساحت‌های ۶‌گانه سند تحول بنیادین است

نهاوند-مدیر آموزش و پرورش نهاوند طرح شهید بهنام محمدی را در طول ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین آموزش وپرورش دانست.
کد خبر: ۹۳۷۲۶۰۱
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶
 طرح شهید بهنام محمدی در طول ساحت‌های ۶‌گانه سند تحول بنیادین استبه گزارش خبرگزاری بسیج،  محمدحسین دارایی در جلسه هماهنگی اجرای طرح شهید بهنام محمدی که با حضور فرمانده سپاه ناحیه نهاوند، رئیس اداره آموزش وپرورش خزل و رئیس شورای شهر نهاوند برگزار شد، طرح شهید بهنام محمدی را در طول ساحت‌های ۶‌گانه سند تحول بنیادین آموزش وپرورش دانست و با تاکید بر اینکه تربیت همواره بر تعلیم تقدم داشته است، اظهار داشت: هرگاه اصل تقدم تربیت بر تعلیم محور قرار گیرد، دانش‌آموزان از نظر تعلیم و آموزش نیز موفق‌تر عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه طبق نظر اندیشمندان تربیت کردن دشوارترین کار‌ها در عرصه کار‌های بشری است، ادامه داد: با تربیت کردن است که انسان از عالم حیوانیت رهایی پیدا می‌کند و وارد عالم انسانیت می‌شود و گرایش‌های فطری همچون حقیقت‌جویی، عدالت‌طلبی، زیبایی دوستی، گرایش به معنویات و... که خداوند در وجود انسان به ودیعه گذاشته است ظهور و بروز پیدا می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند اظهار کرد: طرح شهید بهنام محمدی از طرح‌های بسیار خوب و موفق تربیتی است که در طول ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین و با محوریت مسجد، مدرسه و خانه اجرا می‌شود و به دنبال این است که هویت دینی و انقلابی را در دانش‌آموزان تقویت کند.

وی ادامه داد: هرچقدر پیوند دانش آموزان ما با مسجد عمیق‌تر شود، باعث تقویت هویت دینی آن‌ها و در نتیجه بیمه شدن در سایر جنبه‌های زندگی فردی و اجتماعی می‌شود.

دارایی در پایان تاکید کرد: تمامی همکاران ما در مدارس برای اجرای هرچه بهتر طرح شهید بهنام محمدی کاملا پای کار هستند و با مربیان این طرح همکاری بسیار خوبی دارند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار